De ce mâna din poză poartă verighetă?

E o întrebare pe care mi-am pus-o și eu când am început sa fac pozele pentru agenda de nuntă: cu sau fără verighetă? Argumentul pentru „fără verighetă” era că voi, viitoarele mirese, vă veți asocia mai ușor cu poza respectivă, fiind în acceași situație. Argumentul pentru „cu verighetă” este că dă greutate și autenticitate produsului. O agendă de nuntă concepută de o femeie care nu s-a căsătorit nu va fi la fel de autentică cum e una scrisă de o femeie care a experimentat întreg procesul și și-a organizat nunta singură. În plus, asta sunt eu. O femei căsătorită! Dacă tot mi-am pus sufletul pe tavă în această agendă, nu știu de ce l-aș ascunde într-o poza.

Asta a fost agenda mea de nuntă. Am purtat-o cu mine peste tot și ea mi-a fost ghid în realizarea agendei de nuntă care astăzi e pe site.

Când ai de organizat nunta perfectă

Nunta mea a fost o nuntă memorabilă, dar grea. Fără agenda mea, nu cred ca i-aș fi dat de capăt.
Noi locuim acum la vreo 400 de kilometri față de orașele în care ne-am născut și am decis sa facem o nebunie – am organizat nunta la mijloc! :))) Sună prostește poate, dar fix așa am făcut. Am luat harta și am căutat jumătatea distanței dintre București și orașele noastre natale. Am ales un loc care nu avea nimic în comun cu noi, în care nu cunoșteam pe nimeni. Ne-am dorit să le fie ușor tuturor și nu ne-a păsat de cum ne va fi nouă.

Apoi am vrut să facem o nuntă afară. Grea încercare, acum 10 ani. Mai ales că voiam să avem totuși și un restaurant suficient de încăpător și de frumos aproape, pentru că ne era frică să nu avem parte de ploaie și să se strice totul. Am găsit locația ideală. Era chiar un hotel recent construit și avea o pajiște superbă. Dar, fiind nou, nu avea încă bucătar pentru evenimente și nici echipă de ospătari. Directorul locației nu avea intenția să angajajeze nici măcar pe perioada evenimentului nostru, deci am căutat noi înșine. Și bucătar și echipă de ospătari. Apoi mesele și scaunele ajungeau pentru organizarea evenimentului, dar nu și pentru aranjarea pajiștii. Așa că am închiriat. Am ținut mult să fie totul aranjat la dublu – și afară, și în restaurant pentru ca, în caz de ploaie, să ne putem muta ușor, fără să stricăm evenimentul.

Organizare în cele mai mici detalii

Am planificat tot, în cele mai mici detalii. Am lucrat cu furnizori din București și cu furnizori din cel mai apropiat oraș de locație. A trebuit să căzăm și fotografii, videografii și DJ-ii care au venit de la București. În plus, am închiriat și un camion de scaune și arcada pentru flori pe care am amplasat-o la intrarea pe pajiște. 
Am pregătit surprize pentru invitați, atât la nuntă cât și în camere. Toți au fost cazați în hotel. O parte au fost aduși de la gară cu un microbuz închiriat tot de noi.

Pentru femei am făcut programări la coafor și am adus un ring de lemn pentru a fi amplasat pe pajiste, ca să nu rămână cu tocurile prin iarbă la dans. 🙂 Știu, am cam exagerat. Dar ce vreau să scot în evidență este că o agendă ar ține totul sub control și ar mai domoli lucrurile. 

În ziua nunții, după telefoane repetate la stațiile meteo din zonă, am aflat că, începând cu ora 18:00, urma să plouă. Și, după toată pregătirea, am decis să nu riscăm și am început să amenajăm totul în restaurant, rămânând să folosim pajiștea doar pentru cununia religioasă și pentru un open bar după, și un mic bufet. Așa ne-am bucurat din plin de vremea bună care a ținut până după-amiază târziu și am stat de povești cu invitații câteva ore, apoi am intrat în restaurant. Și da, a plouat! Tare de tot, de a doua zi era pajiștea plină de apa. Deci, good choice 🙂

Cum să nu ai regrete după ce ai organizat nunta

Asa ca, atunci când am scris agenda am făcut-o cu tare mult suflet. Știam prin ce stări și prin ce emoții am trecut și știam că se poate și mai bine. Dacă am vreun regret, este ca nu am petrecut mai mult timp cu soțul meu cu o seară înainte și că nu am băut cafeaua împreună în dimineața nunții. Că nu i-am scris o scrisoare cu ce simt pentru el. Una care să rămână cu noi pentru totdeauna. Că nu am stat de vorbă cu domnișoarele de onoare în cameră în timp ce ne îmbrăcam. Că nu le-am făcut surprize. Că nu ne-am luat părinții în brațe în seara de dinainte de nuntă și nu le-am spus cât de importanți sunt pentru noi.

În rest, totul a ieșit perfect! Da, perfect! Chiar dacă machiajul și coafura mea nu au avut nicio legătură cu ce îmi imaginam, chiar dacă aranjamentele de pe mese au fost exact cum nu voiam să fie, chiar dacă ospătarii au fost cam varză și chiar dacă a plouat. A fost o nunta memorabila. Reper în mintea multor prieteni care au fost alături de noi.

Dar am uitat de noi. Ăsta e micul meu regret. Și asta mi-am dorit să eviți tu. Așa că am scris o agendă care să te ajute să fii foarte organizată și mult mai puțin stresată. Tare îmi doresc să fi reușit.

Te îmbrățișez cu drag,
LC